Sponsor konu almayana haksız rekabetin türkçesi sanırım misal söyle düşün bir araba pazarindasin araba pazarında olan arabaların hepsi senin arabayla aynı oranın bekçisi gelip siz siz siz şu fiyata siz siz siz bu fiyata saticaksiniz doğru bir şey mi ? Ben sana soyleyim o pazardan 10 yıl çıkamazsın.
Merhaba,
Yani bu işin sonu beğenmiyorsanız farklı bir iş veya farklı bir platformda iş yapabilirsinize çıkacak gibi
Araba pazarında değiliz

Burada ilan vermek için para ödemiyorsunuz.
Müşteriler size bedava geliyor. Elbette ki bunun bir karşılığı olacaktır. Burada yazdığımız her bir yorum bile ekstra ücret olarak dönüyor sonuçta r10'a
Bionluk, sadeceon gibi sitelerde istediğiniz fiyata satabilirsiniz ama %40 komisyon alırlar o daha mı iyi
Bu kural bu web sitesinin pazarlama stratejisidir. Dilediğimiz gibi değiştiremeyiz