Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben az önce ADS'de ufak bir bilgi paylaştım, az kalsın banlanıyordum
R10 sert ve haşin.
Hocam biz reklam vermesinler demiyoruz taban fiyat aynı olması gerekiyor yoksa haksızlık doğar