Göz olayı tamamen genetik arkadaşlar. Ekrana falan bakmak ile olacak işler değil. Ailede baba tarafı tamamen gözlüklü, anne tarafı gözlüksüz. Baba tarafı asker okuma ile pek işleri yok, anne tarafı öğretmen. En pis genler her zaman çocuğa geçiyor gözlüklüyüm

Ekrana bakarak en fazla dinlendirici falan takarsınız öyle 2-5 numara olmaz. Lens bayağı rahat dikkatli kullanmak lazım, lazer bilgisayar kullananlarda kuruluğa sebep oluyor haliyle 20 yıldır yaptırmadım.