Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu coinin hacmi olmasının sebebi sadece Binance. Alım satım sayfasına girilirse her taraftan uyarılar çıkıyor. Aşırı manipülatif coin diye. Ama tabi sallayan kimse yok. Muhtemelen yarın öbür gün regülasyon gelirse, dava açılmasın diye tedbir almaya çalışıyorlar.
insanlar birde şunu unuttular şuanda luna eski arz oranına sahip değil arz oranında ciddi bir güncelleme oldu sonunda btt gibi durmasını kimse istemez ama öyle gözüküyor yani