şuanda bu coinin ayakta durmasının 2 sebebi var
borsaların hacimden ötürü sergilemiş oldukları tutum ve kitle etkisi
kitle etkisi olmasa bu coin direk çökecek
şuanda lunada yatırım yapıp kazananlar fena kumar oynuyor yani
Bu coinin hacmi olmasının sebebi sadece Binance. Alım satım sayfasına girilirse her taraftan uyarılar çıkıyor. Aşırı manipülatif coin diye. Ama tabi sallayan kimse yok. Muhtemelen yarın öbür gün regülasyon gelirse, dava açılmasın diye tedbir almaya çalışıyorlar.