Merhabalar,

Satış konum için yapmış olduğum tasarım sizce nasıl olmuş? Aslında 5-6 yıldır ps kullanıcısıyım ama, çok ara verdim çokça unuttum. Yine kendime yetecek kadar yapabildiğimi düşünüyorum.