afaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sirket kurmaktan ziyade sonrasinda olacaklar brni korkutuyor ),vergilendirme ,ofis tutmak veya aylik (sitket oldugun icin )odemem gereken miktar varmi?yanimda calisan olmasi gerekiyor mu vs vs vs.Trendyolda amacim suanlik cok adetli satis yapmak degil ufak ufak baslamak,cunku yapilan urunlerde el yapimi oldugu icin surekli sayisa yetisemem malesef
Genç girişimciden yararlanabiliyorsanız 1 sene bağkur ödemezsiniz belirli bir rakama kadarda vergi ödemezsiniz - aylık 300-400TL gibi bir masrafı olur tahmini net bir bilgi için bir muhasebeciye danışmalısınız yanınızda çalışan olmasına gerek yok oturduğunuz ev sizin adınızaysa home ofice gösterebilirsiniz ailenizden birisininse 1 odayı formalite icabı size kiralar o odayı gösterirsiniz veya sanal ofis kiralarsınız.