Rio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahıs şirketi kurmanız gerekicek 29 yaş altıysanız genç girişimci olayını araştırın.
sirket kurmaktan ziyade sonrasinda olacaklar brni korkutuyor ),vergilendirme ,ofis tutmak veya aylik (sitket oldugun icin )odemem gereken miktar varmi?yanimda calisan olmasi gerekiyor mu vs vs vs.Trendyolda amacim suanlik cok adetli satis yapmak degil ufak ufak baslamak,cunku yapilan urunlerde el yapimi oldugu icin surekli sayisa yetisemem malesef