Yıllardır süren bir mesele yok, o yıllarda f-tö terör örgütü tarafından Fenerbahçe'ye karşı iftira ve kumpas gerçekleşmiştir. Kupa Fenerbahçe'nin, başka bir cevabı yok. Böyle bir site de antipatiklikten başka şey yansıtmaz.