Merhaba,
Yakın zamanda şehir dışına çıkacağım ama şuan ki masaüstü bilgisayarımı orda da kullanmam gerekiyor.
Bilgisayarı açık bırakıp şehir dışından TeamViewer ile bağlanmayı düşündüm de kaliteli olmaz diye düşünüyorum.
Şehir dışına çıkarken yanımda laptop götüreceğim. Acaba masaüstü bilgisayarımın harddiskini çıkarıp bi şekil de laptopta kullanabilirmiyim ?
Veya en mantıklısı ne yapmak olur ?
Bilgisayarın donanımsal kısmından anlayan arkadaşları bekliyorum
Teşekkürler.