Blacklist sardı bizi bu aralar. Son sezona geldik. Başlarda bayağı akıcıydı ancak biraz abartınca sonlara doğru arkasından itmek gerekiyor bitirmej için söyliyim. Abartmadan seyretmek önerimdir.