CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası girmeyin, beklemede kalın demedim; girmeyeceğim, beklemede kalacağım dedim

Analizlerime güveniyorum ama hepimiz insanız, elbette yanılabiliriz. Kendi kararlarımız her zaman daha baskın gelmeli
Böyle diyeceğinizi tahmin ediyordum hocam, böyle düşündüğünüzü biliyorum ama başta da söylediğim gibi bu konuda sizin düşüncelerinize değer veriyor ve dikkate alıyorum ama bu her zaman doğruyu söyleyeceğiniz anlamına gelmez tabiki, hepimiz insanız sonuçta ama bu benim fikrimi değiştiren bir durum değil ben hala düşüncelerinize değer veriyorum ve kripto piyasasında sizin düşüncelerinizi dikkate almayı tercih ediyorum ve bu tercihte benim kararım elbette. Takibinizdeyim