Selamlar arkadaşlar,
Beklediğim çöküş gerçekleşti ve market biraz sakinleşti gibi ama henüz alım yapabilmek için güvenli ortam oluşmadı gibi. Aranızda alım yapan oldu mu?
Ben biraz daha beklemeyi tercih ediyorum. Beklediğim trend değişimi henüz gelmedi.
Bu arada, fırsat yakaladığımda küçük miktarda alım yapacağım, şu dönemde asla yüklü girmeyeceğim. Yüklü alımlarımı yapmak için aylarca beklemem gerektiğine inanıyorum. Bahsettiğim dönemde 5x, 10x gibi hedeflerim olacak.