Ataber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yükselmesi için baya bir luna yakmaları lazım.
Aynen.
9trilyon arz çok çok çok çok çok fazla. Doge bile 132 milyar vahameti siz düşünün. Ama LUNA bence bitti şu saatten sonra yaksa bile kimse eskisi gibi güvenmez.