KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu domain örneğin 2002 yılında reglenip 2020 de boşa düşseydi ve 2021 yılında tekrar reglenseydi yaşlı statüsünü kaybederdi çünkü domain 1 yaşında olmuş olacaktı.

Diğer yandan yaşlı olup hiç faaliyete girmemiş ve sürekli park sayfasında beklemiş domainlerinde çok bir artısı olduğunu düşünmüyorum.

Olay aslında yaştan ziyade domainin iyi kötü kullanılması.
Anladım. İlk kayıt tarihinin hiçbir önemi yok diyebiliriz o zaman. Teşekkür ediyorum. 🙂