Konu
Sizce Win.11 yapmalı mıyım
14-05-2022, 00:26:58
#4
ibos
10dk önce win1q kurdum arkadaşıma iyi hoş neyse sürüklüyorum herhangi bir dosyayı durum çubuğunun köşesine masaüstü açılmıyo delleniyorum