Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün ihraç ettiği coinlerin sadece %80'ini bile yaksa sorun büyük ihtimalle ortadan kalkacaktır. birçok insan cz'in tweet'leri ile paniğe kapıldı, ancak cz veya hayes palyaçosu yönetmiyor piyasayı artık. delist etti de noldu, hemen geri ekledi
Delist ettiği coini tekrar eklemek zorunda kalıyorsa bu işte bir iş vardır diyerek 1200 TL'lik girdim uzmeyecek miktar sorun yok benlik uzmeyecek miktarda girebilir zamanında BTC 100 TL'lik alan adam 1 TL den şimdi koselik dediğiniz gibi