O da doğru. Ama yüksek arzı olduğu için söyledim. Yüksek arzı olan coinler biraz zor sıfır atlarlar
dün ihraç ettiği coinlerin sadece %80'ini bile yaksa sorun büyük ihtimalle ortadan kalkacaktır. birçok insan cz'in tweet'leri ile paniğe kapıldı, ancak cz veya hayes palyaçosu yönetmiyor piyasayı artık. delist etti de noldu, hemen geri ekledi