ücretsiz olarak çalışmak mı ? bence kendine yazık edersin. 10 dakika birşeye zaman ayırsan bile karşılığını almalısın yoksa motavisyon kaybı yaşarsın.
benim tavsiyem kendini geliştirdikten sonra r10 da hizmet sunman. bana maaş teklif eden bir çok şirketten çok farkla para kazanıyorum r10 üzerinden
iyiki varsın r10
Hem haklisin hem aksiz. Bedava is olmaz ama R10 hizmet sunma kismina katilmiyorum. Burada vereceginiz hizmetler ile bir sure tikanirsiniz.
Para icin cok sirket degistirdim onun icin para her sey degildir demeyecegim ama bunun yaninda unutmamalisiniz ki duzgun sirketler size farkli dusunme, ekip calismasi vb bir cok konuda bilgi katacaktir. +8 yildir yazilim isleri ile ugrasiyorum. Son 5 senedir international sirketler ile calisiyorum. Her sirket degistirdigimde farkli bir deneyim ile karsilasiyorum.
bana maaş teklif eden bir çok şirketten çok farkla para kazanıyorum r10 üzerinden
Eger amacin para ise ilerde sirket deneyimin olmadigi icin pisman olma ihtimalin cok yuksek. 3-5 yil tek basina freelancer olarak calisma ile gelecegin yer ile 3-5 sen bir sirkette calisma ile gelecegin yer arasinda para olarak daglar kadar fark olacak. Sirketler artik soft skill'lere de bakiyor. Daha once kac kisilik takim ile calistin, takim uymun nasil, sorunlari nasil cozuyorsun vs bunlar da onemli.
Freelancer is yaparken kimse sizin kendinizi gelistirmeniz icin zaman ya da para vermez ama sirketler verebilir. En azindan sirket icinde kullanilan farkli stackleri ogrebilirsiniz. Freelancer olarak calisirken bu biraz lux, cunku karsi taraf icin zaman onemli ve is bekliyor.
Bu arada sirketlerinde kastettigim web tasarim ajanslari ya da benzeri dandik yerlere degil.