Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hedeflerim dolayısıyla kendimi geliştiriyorum fakat şuan b1 seviyesinde diyebilirim. Kendimi gün içerisinde ingilizceye maruz bırakmak için elimden geleni yapıyorum. Böyle daha iyi öğrenebildiğim fark ettim.
konuşmadan öğrenmek zor. sadece kelime ezberleme ve temel şeyleri ezber yapabilirsin bireysel olarak.
bende yurt dışıyla çalışmak istiyorum da bakalım nezaman nasip olacak