tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda bazı kullanıcılar bana 9 tlye 5 tlye geliyor vs yazmışlar ama 85 milyonun kapısına gelmiyor veya ulaşamıyorlar o sütlere haberleri olsun .Zaten böyle böyle diyerek herseye zam yapıyorlar bana dokunmayan yılan bin yaşasın kafasında herkes .
Sonunda hocam beklediğim yorumlardan birisini yaptınız teşekkür ederim. Mevzu süt fiyatı değil aslında durdurulamayan zamlar. Ben 9 TL'ye alıyorum diyen arkadaşlar da birkaç gün sonra çiğ süt 11-12 olunca ne yapacaklar merak ediyorum.