ERP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası senaryoyu sevdim. Ama yeni bir espiri, zekice bir mizah göremedim.

Sürekli aynı klişe üzerinden devam ediyor ve gerçekten bir süre sonra bayıyor.
Ya aslında tam konsantre olamadım bugün kafam doluydu. Yarın devam edeceğim. Cem Yılmaz'ın filmleri süperdir. Bunda da mutlaka bir ayrıntı vardır diye düşünüyorum