Label kurmak istiyorum, otomatik yazılımlar artık işlerimizi çözmüyor bu yüzden Label kurmanın şart olduğunu farkettim projelerimiz var bunu gerçekleştirmek için Label olmamın gerektiğini ya da bir label çatısı altında faliyet göstermek istiyorum kısacası...
Label kurmanız daha çok kitlelere ulaşmanızı sağlamaz. Sadece daha kurumsal ilerlemenizi sağlar. Çok zor da bir şey değil kurmak, şahıs şirketi açıyorsunuz + Distrokid gibi aplikasyonlardan "Label packet" satın alıyorsunuz. Asıl sorun bu şirketi nasıl büyüteceksiniz? Yetenekli sanatçıları nasıl bünyenize katacaksınız? Bunlara cevap aramalısınız.
Kendiniz sanatçı olarka bir label bünyesine katılmak istiyorsanız müzik labellerine mail aracılığıyla şarkı portfolyonuzu göndermelisiniz. Yeteneğiniz varsa emin olun sizle imzalamak için 40 takla atarlar.