Güzel bir feedback, fakat o işlerin hepsi demo amaçlı ve hiç bir şekilde proje de Prodüktör, Aranjör yönlendirme yapan kimse olmadı.
O zaman ki durumla şuan ki durum arasında acayip fark var demek bildirmek isterim sizlerde benim sözlerimi yanlış anlamayın ✌
Yok demo ya da prodüktör meselesi değil hocam, objektif yorum yapabilecek 100 kişiden 99 u bunları söyleyecektir. Yine de deneyin tabii şansınızı içinizde kalmasın