Kusura bakmayın ama gerçekten yeteneğiniz ve ışığınız yok, iyi bir şirketin sizi alması istisnai durumlar dışında imkansız. Şimdiden kendinize başka bir yol çizmeniz iyi olacaktır ritim tutturma konusunda bile başarısızsınız maalesef. Yapıcı bir eleştiri olarak kabul edin bunu lütfen zaman kaybı yaşamanızı istemem sevgiler
Güzel bir feedback, fakat o işlerin hepsi demo amaçlı ve hiç bir şekilde proje de Prodüktör, Aranjör yönlendirme yapan kimse olmadı.
O zaman ki durumla şuan ki durum arasında acayip fark var demek bildirmek isterim sizlerde benim sözlerimi yanlış anlamayın ✌️