kardeşim bak 0 tecruben varsa yapılmış tasarımları kendin dökmeye çalış.
belli bir tecruben varsa alt limitlere uyarak hizmet sunabilirsin. bu şekilde kendini geliştir.
istanbulda bu bilgi ve tecrubeyle işe girmeye çalışırsan alacağın maaş anca karnını doyurmaya yeter. bekar yaşıyorsan.
senior olana kadar bir şirkete girmeni tavsiye etmem. Middle dev'e 13k maaş kimse vermiyor. o adam o şirkette uzun süre çalışmış veya sağlam referansları vardır.
tavsiyem kendini geliştir geliştir geliştir. ha hiç kimsenin kahrını çekmek istemiyorsan git mobil oyun yap tutarsa yaşadın.
Tek amacım bu işte yurt dışından gelir elde etmek. Geçen günlerde bir kadın hocamızın 6 ayda öğrenip Canada da iş bulması beni çok etkiledi. Bende yurt dışında iş bulup remote çalışmanın hayali içerisindeyim
Elbette freelancer çalışmanın çok avantajı var. Sizde benim için bir örneksiniz.