Herkese selamlar,

Uzun süre Linux kullandım ve dayanamayıp tekrar Linux'a geçtim. Yalnız daha önce Linux kullandığım dönemde kupa bardak baskı işi yapmıyordum. Ancak şu an yapıyorum. Şöyle bir sıkıntım var. Kupa bardaklar için mockup dosyası hazırlayıp pazaryerlerine atıyordum. Photoshop'ta kullandığım basit bir mockup psd dosyam vardı. Psd dosyasını açıp ilgili katmana tıklayıp açılan sayfaya tiff uzantılı dosyayı sürükle bırak yapıp kaydet diyordum ve mockup otomatik olarak yerleşiyordu. Ancak daha önce hiç GİMP kullanmadığım için beceremedim. Sırf bu iş için Windows'a geri dönmek istemiyorum. Bu konuda uzaktan bağlantı ile yardımcı olabilecek kimse var mıdır?