Erdemika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte bu yüzden daha önce yaşanan düşüşlere göre çok farklı bir durum bu. İnsanların para kaybetmesi çok normal, şirketin bu hareketlerini tahmin edemezlerdi.
Evet o konuda bir lafım yok. Luna'nın uzun vadeli yatırımcısı maalesef bu gelişmelerin kurbanı oldu. Stop koymak bu yüzden önemli. Benim asıl belirtmek istediğim nokta "Aa 10 dolar olmuş hemen alayım, aa 1 dolar olmuş hemen alayım" tayfa yanlış yaptı.