Hocam böyle bir yok oluşu kim nasıl tahmin edebilir bilemiyorum şayet ettiyseniz sizi tebrik ediyorum çünkü çok kısa sürede gerçekleşti olay.
Hocam ben de diyorum ki tahminlik bir olay yoktu. Şirketin stabil parası UST resmen yerin dibini boyladı, bunu tekrar 1 dolara dengelemek için ana coinleri olan LUNA'yı satmaya başladılar. Yetmedi deli gibi karşılıksız LUNA basmaya başladılar ki bu da = hiperenflasyon. Bile isteye batırdılar yani. Bu tahminlik bir şey değil ki. Adeti çok olan şey değersizdir. Bu her zaman böyledir.