ELCHAVO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence altına girin ben öyle yapıyorum artık borsadan tamamen ayrılmış durumdayım
Doğru tercih.Uzun vadede altın hiç zarar ettirmez.Ben henüz denk gelmedim zarar eden varsa da.