Sabah delist edileceğini dile getiren binance, resmi twitter hesabında post atıyor sonrasında düşüş hızlanıyor %100 neredeyse oluyor ayrıca luna transferleri kapatıyor ağlardan dolayı.
Millet elindekilerin tamamını ben dahil sinirle düşük bakiyeye tekabül ettiği için BNB ye çevirdim 70k resmen 4 TL ye denk geldi.
Şimdi de delist ettiği coini yeniden açıyor?
Bu bana göre suçtur ülkemizde nedeni de madem delist edeceksin yeniden coini listeye alabileceğini belirtmen gerek! Milleti telaşa sokup luna nın değer kaybetmesine vesile olmayacaksın.
Ben binance ekibine dava açmayı düşünüyorum. Bu coinler artık yaydan çıkmış İMKB borsamızdaki gibi stoplar devre kesiciler gelmesi gerek.