Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazanırken hava atarken iyi de kaybedince neden insanlar kötü oluyor ki? Benim çevremde işte şu kadar kazandım siz çalışın eşek gibi diyen adama kaybedince ne denir
Kazandığımız zaman buradaki herkes siz gidin 3 kuruş için ürün mü satın dedi?