Ülkenin en büyük problemi kendimize yapılmasını istemediğimiz şeyler başkalarına yapıldığında keyif almamız. Başlığı açan arkadaşımıza tek bir sorum var. Fenerbahçe bayrağını gelip Trabzonspor'lu birisi kesse ne hissedersin?

Bir de olayın farklı bir boyutu var. Evet bu kardeşimizin akli dengesi yerinde değil. Ben ciddiye bile almıyorum yaptıklarını ama Trabzonluların da sağı solu belli olmaz. Bu adamı bu olayla ilgili sürekli gündemde gören birisi sokakta evire çevire dövebilir. İnsanların sinir uçlarıyla bu kadar oynanmasına gerek yok. Türkiye kupası şampiyonu Akhisar'ın bayrağı bile oraya asıldı. Bile kelimesini Akhisarspor'u küçümsemek için değil, türkiye kupasını küçümsemek için oraya yazıyorum. Süper lig şampiyonu ve milyonlarca taraftarı olan bir takımın bayrağını 15 gündür indirmeye gayret ediyorlar. Koca Fenerbahçe kulübünün gündemi bu olmamalı.

Sevgiler.