Piyasa çöküşe geçince LUNA dengeyi kaybetti, UST 1 dolar olması gerekirken 10 centten işlem görüyor. 2020 Mart'taki olayda MakerDAO da az kalsın bu şekilde çökecekti. Arkaplanda neler olduğunu pek bilmiyoruz, ekip arz'ı azaltmak için coinleri yakacağını söylüyor, ancak LUNA'nın arzı dün de arttı epey.
Her neyse, 86 dolara 8 milyon tane LUNA aldım, ya bu 86 doları kaybedeceğim, ya da kolay yoldan milyoner olacağım
Binanceden kaldirildi tamamen. Nasil aldiniz? Ve nasil satmayi dusunuyosunuz?