GoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gitmek kolay hocam yalnız kazancımız dijitalde TL üzerinden maalesef. TL Bazından TR halkını bağrına basan demiyorum ama rahatsız etmeyen, rahat ettiren bir ülke mevcut mu onu araştırıyorum.
TL ile zor. Belki Afrika ya da Guney Amerika ulkeleri vardir ama yasam kalitesi dustukten sonra cok anlami kalmiyor bence.
TL gelire guvenip yurtdisina cikilmaz bence. 5 sene once Moldovaya geldigimde 1 TL 4.40 MDL yapiyordu, simdi 1.23 MDL yapiyor. Hatta bir ara 1 TL =1 MDL olmustu.

Ama soyle bir sey yapabilirsiniz; mesela Portekiz'in freelancerlar icin bir vize programi var. Sana oturma izni veriyorlar ve %20 gelir vergisi oduyorsun. Avrupada bulunursan EU ile kazanma sansin bir tik daha kolay olacaktir.