Çok geçmiş olsun, her zaman bir alternatif üretip pasif gelir yapmayı her seferinde uzmanlar öneriyor. Coin işi firsat psikolojisi oluşturabilir. Fakat sadece bu yöne odaklanmak ne kadar mantıklı ki? Üretmeyen ne olursa olsun , olumsuz bir durumda mutlaka sıkıntı yaşıyor. O yüzden her zaman takip ettiğim yatırımcıların sözlerini ciddiye alıyorum. En iyi analizcilerin Bile 24 saat ilgilendiği bir alanda neler yaşadığına şahit oluyoruz ama ders çıkarmıyoruz. Maalesef sürü psikolojisiyle hareket ediyoruz. 3-5 analizci kişi disarida, umut pompalarak, kolayı para kazanma hayali olan insanlari bir araya topluyor pumpla cebini dolduruyor. Tabii bu işten en iyi parayı komisyonlarla borsalar kazanıyor. Firsatcilara yine avucunu yalıyor. Size naçizane tavsiyem. Nefes alabildiğiniz sürece herşey yapabilirsiniz. Pahalı bir tecrübe oldu varsayın. Belki de yenilenmen, yeniden başlaman gerek. Bilemezsin, bugün gidenin yarın seni neyden koruduğunu. Nasip. Sabır edip , yenilenmen ve yeniden başlaman gerek, belki o süreçte hayatında daha iyi şeyler neden olmasın ?