12 saat köle gibi çalışıp günlük alacağınız 8 dolar sizi şuan daha çok mutlu ederdi emin olun.
Tartışmaya gerek yok kripto paralar zaten caiz değil. Caiz olmamasının sebebi de bu şekilde rahatça mağdur edilebilmeniz paranızın nereye gittiğini bilmemeniz ve bir muhatap bulamamanız. Hala ders alamadıysanız söyleyecek şey yok tabi geçmiş olsun yine de.
Hocam TL caiz midir ? Çünkü dünya liderimiz sağolsun içinden geçti TL'nin ve hepimiz mağduruz. Mağdur edilmekse mesele.