erekaone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vadeli luna delist edilecek diye duyuru yaptılar zaten. Geçmiş olsun. Muhtemelen liq oldunuz. Gerek de yok hocam luna artık kurtlar sofrası oradan kimse ekmek yiyemez hele ki vadeli aman aman bulaşmayın derim. 🙄
minik minik ilerliyim dedim 5 dolar kâr varken çıktım. Bir baktım para yok