Vadeli luna delist edilecek diye duyuru yaptılar zaten. Geçmiş olsun. Muhtemelen liq oldunuz. Gerek de yok hocam luna artık kurtlar sofrası oradan kimse ekmek yiyemez hele ki vadeli aman aman bulaşmayın derim. 🙄