yaalcinx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haram derken ? Marjin falan 1 defa bile kullanmadım. Kriptoya haram diyorsanız sizinle tartışmayacağım bile.
Hocam caiz olmaması tamamen sizin için vatandaş için. Neden, devlet güvencesinde olmayan bir şey. Yanlış adrese attın mı bile gidiyor paralar