Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6k maaşım var.
evim kira.
evliyim.
1 çocuğum var.
doyuyoruz fakat beslenemiyoruz.
geziyoruz fakat eğlenemiyoruz.
anlatabildim mi?
Eşiniz çalışmadan doyabiliyorsanız yine baya iyi hocam. Ben bi tek ev geçindiriyorum annemle tek yaşıyorum. Çoluk çocuk yok. Kira yok. 6bin lira kafadan gidiyor zaten.