Hayat çok pahalı tabi ki. Maaş küçümsemek için yazmıyorum yanlış anlamayın ama 6bin lira ile işte anca kirasız sigara içer biraz arabayla dolaşırsınız. Sosyalleşmeyi, yeni kıyafetler almayı, teknolojik cihazlarda ilerlemeyi vs saymıyorum. Birikim bile yapılamayacak bir hale geldi 6bin TL