manas1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be zamanında neler yazmısık....
yani şimdi haklı mı oldun? Yarın 200.000 dolar olsa ne diyeceksin? Yaaaaaa ben zamanında demiştim düşecek diye yawwwwww çok biliyorsunuz cidden. 50k dolarları zorlarken ses seda yok 25'e düşünce ben demiştim. 200K olsaydı gelip konuyu güncelleyecek miydin? Aaaa bak zamanında böyle söylemiştim ama yanılmışım. Kamuoyundan özür dilerim.