Bütün ümidim gençliktedir
Tamam, açtığı her konudan memnun olmayan gelsin böyle konu açsın. Peki o zaman ne olacak? Şimdi buraya konu açtınız, verilen karar değişecek mi? Arkadaşlar burası mahkeme değil. Bizler de hakim ya da savcı değiliz. Ben 9 senedir bunu söylüyorum ama maalesef bir çok arkadaşımız bunu anlamıyor. Ticaret yaparken bizlere sormuyorsunuz. Ticaret yaparken bizlere herhangi bir bedel ödemiyorsunuz. Fakat burada tanıştınız diye bizleri mesul tutuyorsunuz. Facebook'ta tanışınca sorumlusu Marc Zuckerberg mi? Sokakta tanışınca sorumlusu devlet mi? Rica ediyorum aynı şeyleri söyletmeyin artık. Verilen karar belli. Yapmanız gerekeni de söylemişiz. Bundan sonrası sizin yasal yollardan hakkınızı aramaktır.