bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum gerçekten insanlara yardımcı olma amacıyla açılsa ben bir şey demem. ne güzel forumda yardımlaşma yapılıyor falan. adam imzamdaki ticaret konusunu incele deyip 50 liralık çekiliş yapıyor. ben reklam almış birisi olsaydım kesinlikle tepki gösterirdim.
Olay bu yöndeyse haklısınız hocam ben çekilişe limit konulmasını öneriyorsunuz sanmıştım ilgili arkadaş da uzaklaştırma almış