Selamlar, arkadaşlar script kurduğum sitede hata alıyordum. Eski yedeği yükledim düzeldi, birkaç gün sonra yine hata verdi az önce yine eski yedekleri yükledim düzeldi ama bu defa da admin panele giriş yapamıyorum. Bunun nedeni nedir acaba? Yardımcı olursanız sevinirim. Host firması da çözemedi.