Rascoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 50 tl çekiliş olur açıkçası ben öğrenciyim 50 tl benim için iyi para ama bende bu 50 tllik çekilişlere kurumsal, platin üyeliği olan aktif ticaret konusu olup, gerçekten para kazanabilen ihtiyacı olmadığını düşündüğüm kişiler katılıyor ya ben de ona tutuluyorum
dostum gerçekten insanlara yardımcı olma amacıyla açılsa ben bir şey demem. ne güzel forumda yardımlaşma yapılıyor falan. adam imzamdaki ticaret konusunu incele deyip 50 liralık çekiliş yapıyor. ben reklam almış birisi olsaydım kesinlikle tepki gösterirdim.