Biz de dolar düşerken gözümüzün önünde 500k küsür tl zarar ederken aynı şeyi hissettik ama hayat devam ediyor. Tabii bizim ihracat paralarımızdı tl yi dolara basmadık. Bu da bir yatırım aracıydı bir şekilde tersine döndü Luna . Büyük balıklar her zaman kazanıyor. Kripto olmasa da borsada para çeviren biri olarak bu risk her zaman var o yüzden bu kadar karamsarlık yerine yerine nasıl koyarım gibi düşünmek lazım. 12 saat 8 dolar mevzusu daha önce de çalışıyordun zaten böyleydi. Herkesin derdi kendince büyüktür ama bu kadar da kendini kaptırmaman gerekiyor diye düşünüyorum. Selametle.