Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Henüz 20 yaşımda babamdan 1 kuruş almadan biriktirdiğim 3.500 dolardan yaklaşık 600 dolar kaldı dün şiddetini artıran yaklaşık 1 yıllık bir düşme süreciyle birlikte. Belki LUNA kadar vahim değil ama tuttuğum coin de bayağı bir acı çektirdi. Sonuçta elimde aynı sayıda token var diyip kendimi teselli ediyorum, 1 yıl da olsa 2 yıl da olsa bekleyeceğim. Her düşüşün geç de olsa bir çıkışı olacaktır mutlaka, geçmiş olsun size de hocam.