Benim de arkadaşım yüksek maliyetli düşmüş bir coinini sattı 2.20'den all LUNA girdi şimdi battı. 390bin lirası 3900 lira oldu. Yaptığınız karı realize etmediğiniz sürece o para sizin paranız değil maalesef.